8.22 Yama Detayları Belli Oldu!

League of Legends 8.22 yaması oyunculara sunuldu. Şampiyonların ve rünlerin değiştiği yamada bazı hata düzeltmelerinin yanında bir kaç kostüm daha eklendi. Bu yamayla birlikte Şanlı Orianna’da gelmiş oldu. Bu sezonun son yaması 8.22’nin detayları:

 

Akali

Akali’nin ilk güncellendiği zamanlardaki (yeniden) öğrenme eğrisi geride kaldığına göre, şampiyonu oynarken artık daha az hata payınız olacak. Artık son vuruş yapmak daha zor olacak, Alacakaranlık Perdesi daha az koruma sağlayacak ve infaz hasarı maçın başlarında daha düşük olacak. Bu yüzden Efendisiz Suikastçı’nın oyunun erken safhalarında avantaj kazanması için daha fazla çaba göstermesi gerekecek. Diğer yandan ileri yetenek seviyelerinde arttırdığımız hasar sayesinde, bu zorlukların üstesinden gelen Akali oyuncuları daha büyük bir avantaja sahip olacak.

Genel

KALDIRILDI HİLEBAZ, HİLEBAZ! Artık 4 hasarlık son vuruş desteği yok.

W – Alacakaranlık Perdesi

BEKLEME SÜRESİ 17/15,5/14/12,5/11 saniye  21/18,5/16/13,5/11 saniye

R – Kusursuz İnfaz

TABAN HASAR100/150/200  85/150/215
Fiora
Biri bize “Baksanıza, Hamle’nin katledildiinde Fiora’ya büyük bir iyileştirme çemberi veren şampiyonları hedef almaması oldukça garip,” dedi. Biz de “Evet çok garip,” dedik ve bu değişikliği getirdik.

Q – Hamle

ÖNCELİKLERHamle hâlâ pasifinin ortaya çıkardığı zayıf noktalardan ziyade R’sinin ortaya çıkardığı zayıf noktalara öncelik veriyor; ancak ortada tetiklenecek bir zayıf nokta yoksa artık R’sinden etkilenen hedeflere öncelik verecek.
İKİNCİL ÖNCELİKLERYukarıdaki önceliklendirmeden sonra, Hamle sırayla menzilindeki az cana sahip şampiyonlara, son vuruş yapabileceği minyonlara, menzilindeki şampiyonlara ve son olarak en yakınındaki hedefe öncelik verir (değişmedi).
Jhin

Pasif – Suflör

BİRJhin’in kritik vuruş yapması halinde kazandığı hareket hızı ilavesi, artık normal saldırısının isabet ettiği andaki saldırı hızına değil, saldırıyı gerçekleştirdiği andaki saldırı hızına bağlı olacak.
İKİJhin arka arkaya kritik vuruşlar yaptığında kazandığı hareket hızı ilavesi artık ilk kritik vuruşun sağladığı hareket hızı ilavesinin süresini yenilemek yerine her bir kritik vuruş için yeniden hesaplanacak.
ÜÇ : Jhin’in ilk Keskin Sağanak saldırısı (Keskin Sağanak’ı tetikleyen saldırı) sonucu güçlendirilmiş hareket hızı kazanması hatası düzeltildi. Bu, 8.20’de söz konusu etkileşimin sadece saldırı gücü dönüşümünü etkileyen düzeltmeyi düzeltmek için yapıldı (bazen oluyor böyle).
DÖRTJhin’in üçüncü Keskin Sağanak saldırısının sağlaması gereken güçlendirilmiş hareket hızının devreye girmemesi hatası düzeltildi.
Leblanc
Bunun LeBlanc’ı garip bir şekilde az etkileyen bir zayıflatma olduğunu düşünüyorsanız, haklısınız. Hilekâr 8.22’de gücünü koruyacak. Bir sonraki yamada gelecek Sezon Öncesi Dönem değişiklikleri, kırılgan şampiyonların oyuna önemli boyutta büyü direnciyle başlamasını sağlayarak LeBlanc’ı dolaylı yoldan zayıflatacak. (Aramızda kalsın!)

W – Vurkaç

TABAN HASAR : 85/125/165/205/245  75/115/155/195/235
Maokai
Bu değişiklik Maokai için genel olarak faydalı olsa da buradaki asıl amacımız, ormanı daha verimli bir şekilde temizlemesini sağlamak.

E – Fide Atışı

HASARHedefin azami canının %6/6,5/7/7,5/8’i  Hedefin azami canının %7/7,25/7,5/7,75/8’i
BEKLEME SÜRESİ11 saniye  10 saniye
Nunu ve Willump
Güncellendiklerinden beri Nunu ve Willump oyunlarda kısmen yetersiz kalıyor. Son yamada gelen kullanılabilirlik ve oyun deneyimi değişiklikleri Ayrılmaz İkili’yi maalesef beklediğimiz gibi etkilemedi. Bu yüzden daha doğrudan değişiklikler getirerek onların rekabetçi oyunlarda daha çok tercih edilmesini sağlayacağız.

Taban nitelikler

TABAN SALDIRI GÜCÜ57  61

Q – Tüket

TABAN İYİLEŞTİRME37,5/60/82,5/105/127,5 (+0,35 Yetenek Gücü)(+%5 İlave Can)  60/96/132/168/204 (+0,56 Yetenek Gücü)(+%8 İlave Can)
ŞAMPİYONLAR DIŞINDAKİ HEDEFLERDEN KAZANDIĞI İYİLEŞTİRME%200 Taban İyileştirme  %125 Taban İyileştirme (değerler değişmedi)
Pyke
yke’ın yetenek setinin yüksek risk ve yüksek ödül dengesine sahip olması için yetenek setine büyük miktarda işlevsellik eklemiştik; ancak oyuncular daha çok tank dizilimlerine yöneldiği için çok da riskli bir oynanış ortaya çıkmıyordu. Aşağıdaki değişikliklerden de görebileceğiniz üzere Pyke’ın işlevselliği artık temel değerlerinden ziyade saldırı değerlerine bağlı olacak. Dolayısıyla daha güvenli dizilimler, agresif Pyke’ın verdiği avantajları sağlayamayacak. Bazı yeteneklerin mana bedelini düşürdük; böylece Eski Para’dan ve Donmuş Yürek’ten daha riskli eşyalara geçiş yapmak kolaylaşacak.

Genel

ÖNERİLEN EŞYALARGüncellendi!

Pasif – Boğulmuşların Nefesi

AZAMİ GRİ CAN%25 Azami Can + her 100 İlave Saldırı Gücü başına %21, en fazla %50  80 Can + her 1 İlave Saldırı Gücü başına 8 Can, azami canın en fazla %60’ı

W – Hayalet Sular

BEDEL75 mana  50 mana
HAREKET HIZI%60/65/70/75/80 (her 100 İlave Saldırı Gücü başına +%4) Bütün yetenek seviyelerinde %40 (her 1 Zırh Deşme için +%1,5)

E – Karanlık Gelgit

BEDEL50 Mana  40 Mana
SERSEMLETME1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 saniye  Bütün yetenek seviyelerinde 1,1 saniye, her 10 Zırh Deşme için + 0,1 saniye

R – Derinlerin İntikamı

YENİ ZIRH DEŞME ORANIİnfaz eşiği (ve eşikte olmayan hedeflere verilen hasar) her 1 Zırh Deşme için 1,5 artar
Trundle
Geçmişte uyguladığımız zayıflatmalar Trol Kralı’nın gücünün fazla azalmasına sebep oldu; bu yüzden sezonun başlarında kaldırdığımız düello beceresinin bir kısmını geri getiriyoruz. Hart hurt.

Q – Kopar

TABAN HASAR20/30/40/50/60  20/35/50/65/80
ORAN0/0,1/0,2/0,3/0,4 Toplam Saldırı Gücü  0,1/0,2/0,3/0,4/0,5 Toplam Saldırı Gücü
Viktor
Viktor’un taban değerlerden kazandığı hasarını azaltıp hasar oranlarını arttırıyoruz. Böylece saldırı yerine dayanıklılığa ve işlevselliğe yönelik dizilimler kurulduğunda hasar açısından daha büyük riske girmiş olacak.

Q – Güç Aktarımı

PATLAMA TABAN HASARI20/50/80/110/140  20/45/70/95/120
PATLAMA ORANI1,0 Toplam Saldırı Gücü + 0,5 Yetenek Gücü  1,0 Toplam Saldırı Gücü + 0,55 Yetenek Gücü

R – Kaos Fırtınası

TETİKLENME BAŞINA TABAN HASAR150/250/350  130/210/290
TETİKLENME BAŞINA ORAN0,7 Yetenek Gücü  0,85 Yetenek Gücü

Zaman Büken Karışım (Güncellendi)

Tek kullanımlık eşyaların etkilerini değiştiren rünler olması hoşumuza gidiyor; ancak Zaman Büken Karışım orta ve üst koridor şampiyonlarına o kadar çok hayatta kalma becerisi sağlıyordu ki (Musibet İksiri ile) oyun ilerledikçe güçlenen şampiyonlar için neredeyse alması zorunlu hale geldi. Ayrıca Zaman Büken Karışım, Peksimet Teslimatı’nı çok güçlü hale getirdiği için, bu iki rünün neredeyse her zaman birlikte seçilmesine sebep oluyor. Bu da İlham rünü seçimlerini oldukça kısıtlıyor. Yenilenmelerin uzun süreli olması yerine önden verilmesi, Zaman Büken Karışım’ın koridor yıpratması (uzun vadeli yenileme vermesi) yerine çatışma işlevselliği (biraz can doldurmak için iksir tüketilmesi) sağlamasına sebep olacak.

Not: Kimsenin gözüne çarpmamasına rağmen üç dakika boyunca +%5 Hareket Hızı oldukça saçmaydı. İstismar edilmeye başlanmadan önce Zaman Büken Karışım’ın karışımlarla olan etkileşimini kaldırıyoruz.

FONDİPArtık bir iksir veya peksimet tüketmek, sağlayacağı can ya da mana yenilenmesinin %50’sini anında verecek; fakat etkisi geçene kadar tek kullanımlık eşyanın yeniden kullanılması mümkün olmayacak. Buna ek olarak etkinin normal süresi boyunca tetiklenme başına vereceği can veya mana yarıya indirildi.
KALDIRILDIYUDUMLAMA Artık iksirlerin, peksimetlerin ve karışımların etkisi %20 daha 
uzun sürmeyecek.
ŞEKER KRİZİ :Bir iksirin veya peksimetin etkisi altındayken hâlâ %5 Hareket Hızı kazanacaksınız.
KALDIRILDI :ŞİŞEDEN İÇME :Zaman Büken Karışım artık karışımları etkilemeyecek.
Giderilen Hatalar :
  • Kennen W – Elektrik Dalgası kullandığında artık olduğu yerde durmuyor.
  • LeBlanc Q – Şer Mührü kullandığında görsel ve ses efektleri artık doğru bir şekilde çalışıyor.
  • Shaco’nun kutularını ve Azir’in askerlerini kullandığınızda artık şampiyonun katledilme sesini duymayacaksınız.
  • Twisted Fate Teemo’nun mantarına güçlendirilmiş saldırı uyguladığında E – Şans Destesiartık bozulmayacak.
  • Kara Kuzgun LeBlanc gizlenmeyi bıraktığında ses efekti doğru bir şekilde çalışacak.
  • Yıldız Muhafızı Soraka’nın ses efektleri geri getirildi.
  • Kont Kledula’nın Q – Ayı Oltası yeteneğinin ses efektleri geri getirildi.
  • Şeker Hırsızı Ekko’nun şaka sopası ifade süresince artık aynı boyda kalacak.
  • Ejderha Terbiyecisi Heimerdinger’ın katledilme ses efektleri artık gereksiz bir şekilde oynatılmayacak.
  • Ejderha Terbiyecisi Heimerdinger’ın dans ses efektleri doğru bir şekilde çalışacak.
  • Yıldız Muhafızı kostümleriyle Sığınak sırasında yeniden bağlanılınca oluşan ses efekti sorunu çözüldü.
  • Aynasız Vi’ın copu, animasyon başlangıcında artık havalara uçmayacak.
  • Yıldız Muhafızı ve Havuz Partisi Lulu’nun R – Vahşi Büyüme yeteneğinin görsel efektleri artık yüksek yüzey şekilleriyle çakışmayacak.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Fortnite Güncellemesi Ses Getirdi!

    Ubisoft, Rainbow Six Siege Asya Sunucularına Sansür Uyguladı!